8 Feb 2012

sOrry awak! :/

Assalamualaikum... :D
n Hello ..... :)

.

Korang nampak x pic kt atas neyh...?
nampak kann? siket punya besar pic neyh..
if  xnampak lagi xtao nak cakap la..hehe ;) jangan maraa...~
Hari neyh fiq nak kenalkan sorang gurlz neyh.
Let me introduce to you all...~
 Nama dye AMIERA...
tapi fiq selalu panggil dye Akak,Ucux,Sayang,Tembam n macam2 lagi larh..
biarlah rahsia~ ehhehe
korang xleyh panggil dye cam tu tao..fiq je boleh...! ahha :D

fiq SAYANG dye sangat-2.... 
She is my adopted sister..
dye baik dengan fiq n alwayz carring about me.
i like :D  HEHE!

Actually,fiq nak mintak maaf sangat-2 kat akk ucux a.k.a wangi neyh...
adik xsengaja nak buat akak cam tu auuu... :/
semalam adik NOT IN MOOD  la sis....
then, adik col akak banyak kali,akak plax xangkat...
sedih tao..? :'(

Tadi adik saja xnak reply IM akak...
coz nak tengok apa akak nak buat ......
JENG jenG jenG! 
sunddenly, akak troz g TOP-UP n col adik n says sorry to me... ;)
wah...adik xsangka yang akak sayang kat adik gitoo ...hihi 
adik sayang akak jugak! <3
n adik tao akak sayang adik! <3

ANYWAY,,,,I'M SORRY SIS!
FORGIVE ME PLIZZ... :D